Wednesday, April 28, 2010

D

Tak tahu lah macam mana nak gambarkan perasaan sekarang. tapi apa yang aku tahu, aku tak tahu apa yang aku nak sebenarnya.Tipulah kalau aku kata aku tak sayang. dan yang sebenarnya, aku kau masing masing ada silapnya. cuma sampai sekarang aku masih tertanya tanya mana perginya silap kita berdua. kau ada salah kau, aku ada salah aku, mungkin. tapi betul, sumpah rindu nak ada selalu dengan kau, macam dulu dulu.Penat dengan orang sekeliling. hidup dengan orang orang yang penuh drama. dan aku, penat jugak layan diri sendiri yang tak pasti dengan apa yang aku buat. tak tahu apa yang aku nak, tak yakin dengan apa yang aku ada sekarang. bukan tak bersyukur, cuma kurang pasti.Tipulah kalau aku kata aku tak hipokrit. kita semua pun macam tuh, kan? kalau dulu, bila aku penat, penat melayan dunia dan orang sekeliling, mesti kau ada walau apa cara sekalipun. kau mesti ada dgn aku, kita habiskan berjam jam pada waktu malam dengan hanya bercakap didalam fon berbicara tentang hidup. kau buat aku rasa aku hidup dengan kau seorang; without any strangers.Nak kata menyesal tak, cuma rindu.. jadi lepas ni hari hari aku doa biar panggilan masuk tu tertulis nama kau di skrin,bukan nama org lain.

No comments:

Post a Comment