Sunday, February 6, 2011

CINTA BERSATU

bola bola bola.apesal baru nak citer pasal bola ni,haishhh.eh biala.blog aku ke blog kau.opssss.jgn marah nanti kene jual.

tak sabar.tak sabar dan tak sabar.eh kau ni onie dah kenapa.eleh korang pon mesti nak tau kenapa.

fyi.harini pemain bola kecak fernando torres idaman hati main dalam team bole kesayangan aku.chelsea chelsea.dulu berbelah bahagi cinta nak pilih torres ke chelsea.sekarang tuhan temukan jalan penyelesaaian.ceh.sapa kata aku tak pandai dalam bab bab cinta.ni cinta aku selesai.cinta korang macam mana pulak.

macam dalam kisah cinta .eh ni mmg pasal cinta bukan bola.korang bayang kan lah dilema torres berhadapan dengan pasukan lawan yang pernah dianggap nywanya sendiri.dipendek kan cerita macam ex boyfriend nak jumpa exgirlfriend ditemankan kekasih baru.ape perasaan.mungkinkah banyak pergaduhan berlaku.adakah pengadil pilih kasih,ataupun banyak kad kuning dan kad merah.kita tunggu esok.tak payah pening pening kerut kerut dahi pikir.

aku ade rahsia nak bagitau korang semua.ni pon aku baru tau tadi sebab baru dapat panggilan call dari si dia.ikuti perbualan kami

torres:hello baby onie
onie:hello kembali(jual mahal)
torres:malam nanti i ade match.u jgn lupa sokong i.i kan dah tukar ke team kesayangan you.mungkin esok i lebih kacak berbaju biru.
onie:okay.
torres:u nak tau i pindah ke team chelsea ni semata mata untuk youu sayang.i rela apa saja untuk youu.demi you i sanggup hilang fans tapi i tak sanggup you asyik lebihkan drogba dari i.and now i buat keputusan i jadi pemain untuk team chelsea.ini hadiah valentine i untuk youu.

tettttttttttttttt...panggilan terputus sebab aku speechless.HAHA HAHA

TAK SABAR TENGOK TORRES BERJERSEY BIRU <3

1 comment:

  1. haha kau ambklah torres kau tu.
    liverpool da berjaya kalahkan torres. hahaha.

    ReplyDelete