Wednesday, December 15, 2010

hate LAST DISEMBER




yeah.tajuk terbaik.kerana nila setitik rosak susu sebelanga.kerana hari tu,aku takut untuk melangkah ke bulan ini.aku takut untuk melangkah hari selepas hari ini.

setahun lepas,kita gaduh dan kita putus.kau kata salah aku dan aku kata salah kau.senang cerita masing masing salah.tapi apa kata kalau kita banci peratus kesalahan sapa paling tinggi?

berjanji lepas break boleh jadi kawan?bullshit untuk kau.

thanks untuk msg ni ;D
November 25 at 3:38am
kau sampai bile nk cite psal aq kt blog kau tu sume?dah tu video2 yg kau buat tu bape ramai mmbe2 aq kau nk tag hah?.kau da xde maruah ke ape.aq mlas nk marah kau.tp kau ni smpai bile nk mcm ni?kau xreti nk malu ke.dah aq xsuke kau tu dah la.dlu time aq elok ngan kau.kau mmperbodohkan aq an.hah skang ni kau pulak nk yekyek.kau pikir kau buat bnda2 tu sume aq bole balek semula ke kat kau hah.weh cukup la dgn ape yg kau buat tu sume.makin aq diam makin lebih pulak prangai kau an.dah la sume membe2 aq kau nk add.eh xtau malu ke kau ni.AKU TAK SUKA KAU CERITA PASAL AKU LAGI.KAU DAH BOLEH CARI LAIN DAH.pham tak?jgn smpai aq keluar kan kata2 yg kurang elok nk bg kau paham.sekian.

1)blog aku.suka hati aku laa.
2)pasal video tu cuba jadi matang la weh.tu dah lama kan awal tahun dulu.nak tag bukan sbb nak tunjuk aku lekat nama kau kat badan tu!
3)sapa bodohkan sapa sekarang?cakap macam cakap dengan cermin.terpaling kat diri sendiri.kelaka la kau ni kadang kadang.
4)kawan kau aku add?bukan kawan kau mmg dalam friendlist fb lama aku ke?kan aku buat yang baru so sapa yang lama tu aku add la balik.kalau ada yang baru aku add pon bkn aku tau tu kawan kau sbb mutual friend bukan ada kau pon sbb kita tak berkawan pon dalam fb la!loser.
5)tak payah laa suruh cari lain.aku tau cari.sebab tu lama sikit sbb tak nak jumpa orang macam kau.haisshh.

dah la wei.masing masing ada hati dan perasaan.macam sebelum ni aku tak pernah bercinta pulak kan.tapi tadela bila break jadi seteruk macam aku dengan kau.kita manusia,dah macam macam berlaku kat aku.tapi tuhan masih bagi aku peluang untuk perbetulkan kesilapan.jangan ada dendam.sucikan hati serlahkan senyuman.

kalau kau mmg sayang dia dari dulu kenapa terima aku?dan kenapa menafikan benda yang benar dan katakan tidak depan aku?aku pon manusia.boleh terima kalau orang cakap elok elok.kalau korang kawen jemput aku weh ;D

P/S;saya shazwani.dah setahun ditinggalkan cinta.ade sape sape nak isi borang?HAHA HAHA

No comments:

Post a Comment