Friday, November 19, 2010

kecil

malam ini, biar aku bercerita. suatu kisah, mungkin indah, mungkin juga tidak. yang aku hamparkan ini bukan kisah aku. aku hanya bercerita. bukan ikut suka dan rasa, tapi hati yang berkata. kata aku serius ikut masa. adakalanya, aku tidak seserius itu. adakalanya, aku suka menyangkal suatu yang betul. adakalanya, aku senyap. bukan bermaksud aku tidak faham apa, tapi mungkin itu jalan yang terbaik. senyap dan senyum.
merajuk hati si anak kecil mencari pasangan patungnya untuk kembali bersatu.terpendam di hati si anak kecil untuk merisik khabar apakah keadaan temanya di sana.aku disini engkau dimana.biarku simpan sebagai tanda.tanda kita pernah berbahagia.

hanya kisah anak kecil tanpa anak patung. mungkin kisah ini kisah aku.


anak patung ni hadiah dari kau untuk hari lahir aku.yang boboy untuk aku.dan gegirl pulak pada kau.masih kau simpan lagi?

No comments:

Post a Comment