Monday, November 22, 2010

jodoh

sekarang ni ramai yang mempersoalkan tentang teman hidup.bukan kata semua lah tapi keseluruhan.teman hidup tak lah semudah yang kita sebut melalui mulut.memang ada orang tukar pasangan macam tukar baju.kita tak boleh nak salahkan mereka meraka yang sebegini rupa.mencari yang terbaik bukan lah dianggap mencari yang PERFECT.tetapi hati masing masing mahukan citarasa yang berbeza.

bagi aku pula.terakhir aku merasakan cinta lebih kurang setahun yang lalu.cinta yang buat aku rasa bahagia dan cinta jugak yang buat aku terseksa.ditinggalkan tak seperit perasaan yang meninggalkan.

mencinta orang yang tak mencintai kita adalah perkara paling sia sia.mmg aku paham dan aku sangat paham.bukan tak mencuba orang yang ada disamping aku ketika aku susah dan senang tapi bagi aku masanya belum tiba.hati aku terikat pada kata kata kau yang aku akan jumpa orang yang boleh bahagiakan aku lebih dari kau.

aku tunggu hari demi hari.kalau boleh aku nak kau sendiri mengerti.aku nak kau sendiri ingat janji kau pada aku.bukan aku obses tapi kau tentu paham sebab kau pon penah rase obses macam aku jugak sekarang kan?

No comments:

Post a Comment