Sunday, March 21, 2010

SACRIFICE.simple word but hard to say

cuba kau eja s to de a to de c to de r to de i to de f to de c to de e,MUDAH KAN?mmg la kita kan belaja sejak tadika lagi.tapi kalau kau paham betul-betul maksud dia,mungkin kau paham sekarang apa yg aku rasa.sakit bhaii.ulang sekali lagi,SAKIT BHAII!
aku tak nak ada perasaan mcm ni kalau kau nak tau,tak mintak pon,sbb aku tau aku tak sekuat mana pon walaupon luaran aku agak di pandang cool oleh sekalian makhluk.copy paste ayat appy,RUMAH TERBAKAR BOMBA NMPAK,HATI TERBAKAR TAK SAPA TAU.
kau dengan cara kau,aku dengan cara aku,mungkin dengan menjaga hati tu boleh buat semua orang berpuas hati dengan kita,jadi aku lah yg salah kerana terlalu jujur mempercayai KAWAN!

Let my soul smile through my heart and my heart smile through my eyes, that I may scatter rich smiles in sad hearts
i love u babe :((
aku tau korang tak salah.say cheese.im happy for u guys.

No comments:

Post a Comment