Wednesday, March 17, 2010

lepas hepi jadi sedih-mood kelakar

shazmeen says:NAK pinjam KERETA AWAK BOLE?
onie:ohh,bole la kott,tapi jap ea,nak kene tunggu mama kita balik,dia kua kejap,nanti saya kol awak ye
myn:ok awak,kita tunggu ea,kereta kita anta p workshop tak siap lagi.esok aku ade kelas pagi,takut tasempat pegi

30 minutes later
onie:awak mama kita bagilah,tapi kita kene p umah awak dulu pastu kita hantar dia p puchong pulak,mama kita dah yek yek orang bandar sekarang,cuti sek je lepak kl,hahhaha.like mother like daughter rupanya :))
mynn:ok tak kesah lah babe,janji sebelom balik kita lepak ye awak ye?hehehee

onie:dah tau dah perangai gatal awak tu,ok as u wish sayang

setelah selesai menyudahkan apa yg kami mahukan,kami pulang ke kuantan dengan mood gelak tawa kerana ditemani dengn baby kesygn saya KHALYZA SHAFIQA.

P/S:terima kasih kepada FIRDAUS RAZI,kerana memperkenalkan kami dengan brader brader sunway yg membuatkan aku tergamam dan tersentap,hahahaha

kalau korang nak tau,yek yek kidol je si mynn nak p kelas beriya bagai padehal syoq membongkang,dah ptg pulak kami plan nak patah balik seremban amek kereta mynn yg rosak,then hantar kete mama balik kat puchong.kami dok pk cmna la nak dapat duit,kami berdoa ramai ramai,tiba2 bila masuk ja keta,aku ternmpak samar2 macam kad kredit mama kat bawah radio,wah!alhamdulillah,REZEKI JGN DITOLAK,hahah,dengan pantas kami isi minyak full bhaii.kami gerak balik tanpa sesen pon dalam poket,bajet bahagia :))

apabila beres segalanya,seperti biase,sebelum pulang kami wajib singgah kat danau ntok menyedut asap asap yg boleh memuaskan nafsu kami,SHISHA DANAU TERBAIK DARI LADANG WA CAKAP SAMA LU,tapi yang tak sedap didengar tu,aku la ni kalut sangat sedut punya pasal bak kata appy menggelabah tetek kakak aku yg sorang ni,aku goyang punya goyang bara shisha tu jatuh dalam air nescafe,siot la!dari peach gedik dah jadi perisa nescafe basi,tu la onie lalai!!!

MASING MASING BEREDAR!

menuju ke destinasi durjana,KUANTAN BANDAR SENGSARA,hahaha

sepanjang perjalanan,aku hanya ditemani oleh appy je.mynn ngn qila dah macam bertahun tak tido kat blkg tu,seat kete aku dah boleh nak berkata agaknya dah la onie,asyik merayau je keje kau.aku ngn appy riang ria nyanyi lagu rempit ntok menghilangkan ngntuk yg sampai aku rasa nak pinjam mata mynn ntok melihat,tgn aku pgg stereng,qila tekan minyak,adil dan saksama kan kawan-kawan,hahaha
tengok gamba ni,korang pikir apa jadi







No comments:

Post a Comment