Tuesday, March 23, 2010

BULAN JATUH KE RIBA.


Nak pinjam?

Bukan ni yang aku nak cakap sebenarnya. tapi. hmmm. Tadi, aku jumpa sorang mamat. Hensem sangat. Comel lah bukan hensem. Aku pandang dia.
*senyum*
Senyum biasa je. Takde niat pun. Betul tak tipu. Dia jalan sorang (masa aku jumpa dia lah). Pastu dia berhenti depan KFC sebelah MCD. Tempat aku berdiri. (dah start perasan dah start perasan) hahaha. Ada sorang perempuan panggil dia. Tunjuk tunjuk kat kereta. Dia pegi kat tempat perempuan tu berdiri. Dan pegang sesuatu. Nak tau ape?

Suami orang rupanya. Mesti baru kawin. Nampak muda. Isteri pun lawa. Tapi anak dah dua. Aku senyum lagi sekali kat dia. Hari tiba tiba hujan. Tapi matahari masih ada. Imaginasi aku mungkin. Ah. Persetankan semua itu. Aku pun blah.
Ini kes ke 12346789. So tak heran ah kan.
Pelik betul. Aku ni tak normal kot. Takpun, datang dari Venus.Lelaki orang, Gay, Panseksual, Transgender, Bi, Gender Blind, Transeksual, apa lagi sual sual yag ada kat Bumi ah? Pendek kata lelaki yang 'unavailable' semua aku nak. Kenapa eh? Takde lelaki lurus di jalan Allah dah ke?
Hish, susah betul soalan. kejap aku fikir. Harap harap exam nanti tak keluar soalan macam ni.
Jadi, kemungkinan untuk aku berkahwin dengan senarai jejaka jejaka di atas sangat tinggi. Apa boleh buaaaaat.
Akhirulkalam, tadi balik dari mapley,kene ngorat ngn orang gila yg mmg gila mengorat gadis gila macam kami yg mungkin gila kalau terima kau yg gila.hahaha.mcmane boleh tak perasan cerita ni semuanya GILA.huishhhh.

No comments:

Post a Comment